+40 744.617.331 office@constructii-management.ro  
constructii management

Consultanta pentru AF

Consultanta pentru AF

In functie de obiectul de activitate  principal, cat  si de cele secundare, mentionate in Actul Constitutiv, societatea comerciala trebuie sa aiba obtina urmatoarele autorizatii/ avize pentru a putea functiona legal pe  piata din Romania:

  • Obtinerea autorizatiei si a acordului  de functionare (AF) de la primaria in raza careia ai sediul social sau punctul de lucru - necesare doar daca exista activitate economica in spatii special amenajate ( spatii de productie, depozite, birouri);
  • Obtinerea autorizatiei sanitare (de la DSP) si a celei sanitar-veterinare (de la DSVP) – necesare pentru activitati cum ar fi magazine alimentare, restaurante, cantine;
  • Obtinerea avizului de mediu (de la AFM) – necesar pentru activitati economice care au impact asupra mediului;
  • Obtinerea autorizatiei de securitate la incendiu (ASI) - pentru activitati cu risc de incendiu, la care a fost solicitata autorizarea de ISU;
  • Obtinerea autorizatiei de la ITM privind protectia muncii – in cazul in care vor exista angajati;
  • Obtinerea avizului pentru amplasarea unei reclame luminoase – se obtine de la Primarie;
  • Obtinerea avizului pentru difuzarea de muzica – in cazul cafenelelor, barurilor, restaurantelor – se obtine de la ORDA;
  • Obtinerea certificatului de clasificare a unitatii de cazare – in cazul pensiunilor, hotelurilor – se obtine de la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP);
  • Autorizare activitate la Oficiul Registrului Comertului (ORC); 
  • s.a. dupa caz